fredag 15 april 2011

Men horoskopet då? Ja, det kommer här!

Solens första värmande strålar har börjat leta sig fram även till lilla dig. Det gillar du va? Mm. Kunde tro det. Skit i solen nu, nu ska vi fokusera på hur din närmaste tid ser ut.

Nästa vecka inleds med en riktigt hemsk olycka i din närhet. Ta det lugnt, det är inte du som kommer att bli drabbad. Men det ser ut att kunna bli riktigt jävla blodigt i trappuppgången. Bor du i villa? Jaha ja. Ja, då hade jag väl fel då. Men du som bor i lägenhet ska tänka på att titta ordentligt var du sätter fötterna när du ska ut/in i trappuppgången, det kan hända att du sparkar till ett litet huvud och förstör bevismaterial annars. Det kommer i sin tur att innebära ett helvete för offrets anhöriga. Fattar du det? Men jag är inte säker, det kan även bara vara en läckande soppåse som en slarvig granne inte har orkat ta hand om. Tecknen är lite otydliga just nu och jag är ganska så kanonbakis. Var ute och söp igår nämligen. Skitsamma. Nu är det ju dig vi talar om.

Det kommer inga pengar. Det KOMMER inga pengar, när ska du inse det? Man måste jobba hårt och sköta sig för att förtjäna sin månadsslant. Du har väl inte glömt att deklarera? Bra.

Utöver det här kan jag se vad du kommer att äta till lunch nästa vecka. Det ser ut ungefär så här:

Måndag: Räv
Tisdag: Fisk
Onsdag: Gök
Torsdag: Lök
Fredag: Hök!!
Lördag: Nöt
Söndag: Skal

Stirra på menyn ett tag.

"Ööööh alltså vadå? Räv och hök, sånt kan man ju inte äta. Det är ju jätteknäppt!"
Så låter du, fast med en mycket löjligare röst. Och vet du vad?
Jag bara skojade. Jävlas inte med mig igen, skriker jag!

Inga kommentarer: