lördag 30 augusti 2008

Reaktioner på förra veckans insändare

Nu har de alltså kommit.
De efterlängtade reaktionerna på det brev som publicerades förra veckan.
Varsågoda.


Nettan, 39.
"Hej, jag heter Nettan och bor i Eskilstuna tillsammans med min man Uffe och våra ungar. Jag driver ett solarium och Uffe är golvläggare. Jag måste säga att jag är jäkligt förbaskad! Vad är det för skit du lägger upp på din så kallade blogg? Tycker du att du är rolig? Du borde växa upp!! Skaffa ett jobb och familj så kanske du får annat att göra än att lägga upp bilder på människor som det faktiskt är synd om!!"

Svar: Jag är i alla fall inte ful och fattig. Det hade varit kul att få veta vad du lyssnar på för musik.


Landroz, 56.
"Alltså, hur dum får man bli va. Vem tror du att du är? Hela mitt liv jag har aldrig sett någon så dum va. Vem är du? Ta av din mask och sen vi får se vem som ska bo i låda! Jag ska letar efter dig!"

Svar: Du kan vara en mask.




Uffe, 38 (golvläggare).
"Klockrent inlägg!! Tyvärr har jag en surkärring till fru som blev...vad var det hon sa..."förbaskad", var det nog! Men du vet hur det är med kärringar! Fy fan, haha!! Själv är jag i Thailand och lattjar med ormar! Kärringen tror att jag är i Arvika och lägger golv! Hahaha!! Det kan hon ju tro! Kan du tänka dig, hon sitter där hemma och försöker lyssna på Usher med tre skrikande ungar i bakgrunden och har det skitjobbigt! Hon tror att jag är ute och tjänar stålar, men jag är i Thailand och bara super!! Fy fan, haha!! Ja, jävlar..."

Svar: Tack!



Inga kommentarer: